Som as cassetes só nostalgia?

Sales of cassette tapes in 2018 were up 23 percent from the prior year


O artigo esquece mencionar um fator para o uso do cassete, como é a perdurabilidade. Os suportes analógicos e físicos teriam maior garantia provavelmente, num cenário "extremo". Se tendes cousas importantes fareis cópia "tangível".

Nom sei se o contou publicamente mas um famoso diretor de cinema espanhol tinha um filme completo escrito num único computador que lhe cascou. O trauma de perder o guiom inteiro foi tam brutal que renunciou por completo ao projeto. E já estava na fase de procura de localizações! Se tivesse tido umha cópia provisória impressa agora poderíamos ver o filme.

Por isso, a muitas décadas vista as cassetes nom som nostalgia senom um suporte mais, económico no seu tempo e nom digo que mui seguro, mas polo menos umha alternativa à que, como outras, nom hai que renunciar só por "sermos modernos".

Exemplos de perda digital levamos avondos. É provável que ao longo praço manuscritos medievais sobrevivam a muito conhecemento hoje guardado só em suporte digital. Reflitamos nisso.

No momento da novidade, achamos que as cousas vêm para ficarem, mas...:

the Recording Institute Association of America had an article a while back that said the CD had dropped 90 percent in retail music sales since its peak in the year 2000


Quem no-lo ia dizer em 1989!