Certas empadas têm tanto delito que era pouco retirar-lhe a licença de padaria a quem as vende.

Um corpo de agentes secretos: "Somos da Agência da Cebola, o que é isto? Cartom azeitado? Entregue as pás do forno e mostre o carnet de manipulador de alimentos."


Se houvo um único sítio em Compostela ao que lhe ganhei carinho como ao lar e onde me tratárom como se fosse a minha casa foi este.

Que o 2020 tamém levasse por diante este local dá-me umha pena enorme.

Eternamente grato a quem o levou e a quem atendeu mesas estes anos todos.


Senhora V., gratitude nom é palavra avonda para isto pagar.

Nom som orelhas, som anaquinhos de céu.

Umha das muitas carências da vida moderna

é nom termos emoji para as empadinhas e termos que andar com estes apanhos:

Umha das muitas carências da vida moderna

E onde se ponham as empadinhas da casa, que se tire o demais.

Amor tangível made "ine" feito na casa

Amor tangível made "ine" feito na casa Mostras micro da melhor torta do mundo.


Pois disque este é ourego ventureiro e ainda que me matem, passo por el e n'o reconheço.

Jantar de Antroido

Jantar de Antroido
©


Na lareira, lume, amoado (nós dizemos moado) e filhoa.


Na cozinha havia tamém caldo e bolos do pote.


Encontro bolo do pote no dicionário da RAG, assim como amoado, filloa e follado. Nom dou com amoado e filhoa como tais no dicionário da Priberam, mas sim a forma filhó (ou filhós) e folhado além de, com umha aceiçom distinta, moado. No Estraviz estám os quatro: filhoa, folhado, bolo do pote e amoado (tamém moado e moada mais outra vez com um significado distinto). Igualmente consta amoado no Dicionario de dicionarios.


Quanto a referências hemerográficas em jornais da atual província da Corunha, a Biblioteca Virtual de Prensa Histórica fornece cinco resultados da palavra na sua forma amoado, compreendidos entre 1902 (dous; 1905; 1911) e 1915. O mais antigo é obra de Picadillo para o El Noroeste do 30 de janeiro de 1902:


Rodeábamos todos su espaciosa lareira indiferentes al húmedo fenómeno atmosférico, sentados en los clásicos tallos y en muda contemplación ante tres enormes satrtenes que la discreta señora del anfitrión acariciaba de vez en cuando con la robusta tajada de tocino y cubría luego de una tenue capa de amoádo, y de las cuales brotaban las deliciosas filloas que nosotros comiamos por riguroso turno.