Para começar na BD

Bom momento para quem quiger conhecer a banda desenhada em livrarias especializadas da Corunha como Alita ou Metrópolis, tamém presentes em Vila Garcia, Ferrol ou Compostela.

Para começar na BD

Supra: dous títulos destacados dos EUA (esquerda), dous japoneses (direita).

Tenho em rústica Devil Dinosaur da Marvel, ótima, mas essa de Panini España em tapa dura é basicamente a mesma ediçom, obviamente traduzida. Os outros três títulos tamém passados para castelhano, ao igual que este outro infra, dos meus favoritos de sempre, do qual além da ediçom francesa original nos volumes 4-5 tenho em português os 1 a 3. BD publicada em Portugal pode-se encomendar na livraria Suévia.

Para começar na BD

Outro clássico estadounidense, ediçom original em inglês, rústica, em duas partes. Graças a Rinoceronte tende-lo tamém em galego.

Para começar na BD

A editora canguesa tem umha boa escolma de títulos de novela gráfica internacional em galego, estes dous dos meus preferidos:

Para começar na BD

Além das especializadas hai boas livrarias na cidade como Azeta, Moito Conto, ... fareis-lhe gasto a elas e nom às grandes áreas comerciais. Quanto às livrarias de velho, recomendamos o Fiandón e a Tobeira de Oça.