A NBA tem o seu jogo das estrelas e a BD galega tem de cote citas coletivas como esta em que se apresentam múltiples nomes que merecem seguimento. Infelizmente vários autores que tenho em ótima consideraçom nom me cumprirom expetativas nesta escolma. Por nomear alguns nom gostei do resultado gráfico da montagem de Debelius nem do uso de fotos filtradas de Dani Xove. Tamém esperava mais do próprio Manel Cráneo, que tem umha das histórias que menos convidam a ler-se de todo o volume, algo realmente infrequente num autor da sua solvência. Ainda que em geral nom gosto do desenho sem linha sim do que realizou Javi Montes -podia fazer duas décadas que nom via umha BD sua-, com um estilo bem riquinho ao que beneficiaria um tamanho de legendagem menor (nom digamos já se fosse a cor). Contudo talvez a antologia se ressinta no uso à vontade de tons de cinza, que várias vezes ficárom demasiado escuros ou empastados. Igualmente pode que tivesse ajudado a dar corpo ao conjunto certa harmonia tipográfica, por exemplo.
Nesta ocasiom Luís Sendón destaca sobre todos os demais, foi o que mais me convenceu, a sua história a que mais graça me fijo e a eleiçom do branco e negro puro um acerto total pola sua parte, além do bem desenhada que está. Um universo, o do francosatanismo, que esperamos revisite, num eventual segundo Arrepio ou em qualquer outro lado como no seu Altar Mutante.


Que bem nos tratam sempre em Metrópolis Cómics, desta vez apresentando o n.º 2 de Amair. Agradecidos aos amigos que se passárom (Diego, nom falhes à cita o ano que vem co n.º 3!) e desejando fazer umha visita conjunta a Ferrol que fica comprometida para, se pode ser, este mesmo outono.



Sempre esqueço fazer fotos das dedicatórias que melhor nos saem, se tens deste número ou do anterior manda-no-las por favor :)


Issue:
#1 (of 4)

Orders: altarmutante@yahoo.es

Creators: Kike Benlloch (script), Luis Sendón (art, graphic design)

Format: 23 x 15 cm,
36 page b&w comic-book + colour cover with flaps

Language: https://en.wikipedia.org/wiki/Galician_language

Genre: sword and sourcery

Publisher: https://twitter.com/AltarMutante | https://www.facebook.com/altarmutante | https://altarmutante.tumblr.com

Cover price: 3 €


Work in progress: https://www.facebook.com/amaircomic


Original art expo: Bar 13


Aug 7th release: buy at Bar 13 | Black Widow | Valhalla | Kikomic* | Alita Comics* | Metropolis Comics* | Cervezoteca Malte | Sindicato del Cómic* | Libraría Paz* | Noratattoo Studio | Komic Librería*
*All bookshops are here from Aug 7th to Aug 12th

Aug 10th release: buy at Autobán BD

Verão de 2014

Verão de 2014
Verão de 2014
Verão de 2014
Verão de 2014
Verão de 2014
Verão de 2014Verão de 2014

Nuns dias o Troquel vai a unha nova feira, em Vigo. Provavelmente será a derradeira oportunidade de o conseguir!



Este foi tamém o verão do primeiro Altar Mutante. Metrópoles Delirantes tivo a bem entrevistar-me sobre ambos projetos mas o vídeo já nom está disponível. Nesta entrada junto-vos material do melhor encontro de BD na cidade em anos. Parabéns de novo a Bernal e a todo o persoal do Autobán. Foto péssima dum bosquejo de Xulia Vicente sobre a cartolina vermelha coa que votamos a sua vitória no combate de desenhadores e um Leonardo do único e magistral Diego Blanco, de quem levei para a casa o 2132 e o De Güarriors (número dous sui generis ;-), duas chuladas. O admirado Cristian aos seus dezassete tem-nos maravilhados a todos os que o conhecemos desde que era umha criança. o PechaKucha mui engraçado aínda que como participante em primeira persoa a um sempre lhe parece que custa em poucos segundos dizer algo inteligível. Outro dos momentaços deste ano foi estar com Paulo Monteiro, com quem nem contávamos. Ademais de estar trunfando em França acabou de ter nova ediçom da sua pequena-grande obra mestra “O amor infinito que te tenho”. As tertúlias comiqueiras com Álvaro sempre som o máximo, igual que o é o Shang-Chi.